Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ Τ.Α



   Συναγωνιστές και συναγωνίστριες,
   Στις 3 Δεκεμβρίου 2012, συγκαλείται και πάλι  το Έκτακτο Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Κάραβελ, προκειμένου οι αιρετοί της χώρας, να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την αντιμετώπιση των ραγδαίων εξελίξεων, που υποβαθμίζουν και απαξιώνουν τον συνταγματικά κατοχυρωμένο ρόλο της Αυτοδιοίκησης και οδηγούν τους δήμους στην ολική κατάρρευση.
   Από την  Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012 οι Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων της Ελλάδας, προχωρούν στη σύγκληση έκτακτων Γενικών Συνελεύσεων των μελών τους, προκειμένου να προσδιορίσουν τις θέσεις τους και τις προτάσεις τους, ενόψει του συνεδρίου της ΚΕΔΕ.
   Την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου στις 11.30 π.μ. η Π.Ε.Δ Αττικής συγκάλεσε έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών της, στο Ξενοδοχείο «Τιτάνια». Μετά από τη συζήτηση αποφασίστηκαν ομόφωνα τα παρακάτω:
   α) Να προταθούν αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο συνέδριο της ΚΕΔΕ. Οι κινητοποιήσεις αυτές θα περιλαμβάνουν τις μορφές που έχουν προταθεί στην έκτακτη γενική συνέλευση, όπως: κλιμακούμενα κλεισίματα των Δήμων, συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας μαζί με τους εργαζόμενους και πρωτότυπες ενέργειες προβολής των αιτημάτων μας στο κέντρο των πόλεων και βέβαια στο κέντρο της Αθήνας. Παραμονή των αιρετών στο κέντρο της Αθήνας μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μας, καθημερινή εκτίμηση των εξελίξεων και συνεχής προβολή των αιτημάτων μας. Συμμετοχή των κατοίκων, των τελικά ωφελούμενων από το έργο και τη λειτουργία της Αυτοδιοίκησης στις κινητοποιήσεις μας μέσα από την ενημέρωση τους και τη διαμόρφωση επιτροπών στήριξης σε κάθε Δήμο ή και κεντρικά.
   β)Συνεχίζουμε να αρνούμαστε ως Αυτοδιοίκηση κάθε συμμετοχή και συνευθύνη στα σχέδια για διαθεσιμότητα και απολύσεις εργαζομένων τώρα και στο μέλλον. Αναζητούμε κάθε πρόσφορο μέσο, διοικητικό ή δικαστικό, για να εμποδίσουμε τις απολύσεις. Αναδεικνύουμε προς κάθε κατεύθυνση τον άδικο και αποσπασματικό χαρακτήρα του μέτρου  και τις αρνητικές επιπτώσεις του στους πολίτες.
   γ)Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αιρετών μαζί με τους εργαζόμενους, την Παρασκευή 23 Νοέμβρη στις 11.00π.μ στο υπουργείο διοικητικής αποκέντρωσης και αναστολή της λειτουργία των Δήμων από τις 10.00π.μ. 
  
   Συναγωνιστές και συναγωνίστριες,
  Δράττομαι της ευκαιρίας να σας στείλω και κάποια πρόσφατα ενημερωτικά στοιχεία με τρόπο επιγραμματικό.
ü  Την κατηγορηματική διαβεβαίωση ότι οι δήμοι δεν πρόκειται να συνηγορήσουν στο μέτρο της οριζόντιας διαθεσιμότητας επανέλαβε, μετά από πρόταση μας, η ΚΕΔΕ.  Με αυτό το μέτρο δημιουργείται εκρηκτική κατάσταση, απειλούνται με διάλυση οι υπηρεσίες των δήμων και με αποδιάρθρωση οι οργανισμοί τους.
ü  Απορρίπτει την επιτροπεία των Δήμων που εισάγει η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του «κατ΄ επίφαση Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» επεσημαίνοντας ότι έρχεται σε κατάφωρη αντίθεση με τις συνταγματικές διατάξεις για τη διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια των ΟΤΑ. Με πρόσχημα τον έλεγχο της εκτέλεσης των προϋπολογισμών των ΟΤΑ οδηγούμαστε στην παραβίαση του Συντάγματος και των νόμων που διέπουν το αυτοδιοίκητο του θεσμού και τη λειτουργία των δήμων, αλλά και της ουσίας του Ευρωπαϊκού Χάρτη Τοπικής Αυτονομίας.
ü  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  • Η συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο συνολικό  δημοσιονομικό χρέος της χώρας ανέρχεται σε μόλις 0,9%, ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά της Ευρώπης των 27, γεγονός που έχουν παραδεχθεί σε δημόσιες τοποθετήσεις τους τόσο η ελληνική πολιτική ηγεσία, όσο και ευρωπαίοι αξιωματούχοι, ενώ είναι καταγεγραμμένο και στο Μεσοπρόθεσμο. (βλ. γράφημα 1)
  • Από το σύνολο του Δημοσίου χρέους 325 δις € η Τοπική Αυτοδιοίκηση συμμετέχει με 2,5 δις €, εκ των οποίων 1,7 δις € δάνεια και 835 εκατ. € ληξιπρόθεσμα όταν οι περικοπές πόρων την τριετία 2009 – 2012 ανήλθαν σε 60% !!
  • Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η Ελληνική ΤΑ, τόσο το 2012, όσο και το 2013, αναμένεται να παρουσιάσει πρωτογενή πλεονάσματα. Για να μπορέσει μία διαχείριση με τόσες περικοπές, να είναι πλεονασματική, σημαίνει ότι μόνο κακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
  • Η μέχρι σήμερα συμμετοχή των δήμων στη δημοσιονομική εξυγίανση της χώρας είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλον φορέα του δημοσίου, αφού οι περικοπές στις επιχορηγήσεις των δήμων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό την τελευταία τριετία 2009- 2012 ξεπερνούν το 60%.
  • Από το 2010 μέχρι σήμερα με την εφαρμογή του «Καλλικράτη», οι Δήμοι από 1.034 σε 325, τα Νομικά Πρόσωπα και οι Επιχειρήσεις των δήμων μειώθηκαν από 5.880 σε 1.138, οι Σχολικές Επιτροπές από 9.000 σε 850, κατά 81%, οι ειδικοί σύμβουλοι και οι συνεργάτες από 2.298 σε 940.
  • Σε ό,τι αφορά δε το προσωπικό, οι αποχωρήσεις των εργαζομένων στους δήμους στη διετία ξεπέρασαν ήδη τις 6.000, ενώ ο αριθμός των συμβασιούχων έχει μειωθεί περισσότερο από 60%.
  • Με νέες περικοπές στις κρατικές επιχορηγήσεις για το 2013 και αποψιλωμένες από το αναγκαίο προσωπικό υπηρεσίες, οι δήμοι καλούνται από την 1η Ιανουαρίου να ασκήσουν 200 νέες αρμοδιότητες, που αφορούν όλο το παραγωγικό φάσμα και τη λειτουργία του  κράτους.
  • Καμία αύξηση δημοτικών τελών


ü  Συναγωνιστές και συναγωνίστριες,
                Όπως αντιλαμβάνεστε το  έκτακτο συνέδριο της ΚΕΔΕ στις 3 Δεκεμβρίου στην Αθήνα αλλά και οι κατά τόπους αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων των ΠΕΔ, θα καθορίσουν και την ύπαρξη ή όχι της αυτοδιοίκησης που γνωρίσαμε και της αυτοδιοίκησης που θέλουμε. Αντιλαμβάνεστε ότι η δική μας συμμετοχή και σφραγίδα στα δρώμενα είναι κάτι περισσότερο από επιτακτικές.





ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Πίνακας 1
Τα έσοδα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως ποσοστό του ΑΕΠ

Χώρα / Έτος
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
ΕΕ (27)
11,1
11,1
11,1
11,3
11,2
11,4
12,1
11,9
11,7
ΕΕ (17)
9,8
9,8
9,8
9,8
9,9
10
10,7
10,4
10,2
Αυστρία
7,9
7,8
7,8
7,6
7,5
7,7
7,9
7,7
7,7
Βέλγιο
6,9
6,6
6,7
6,8
6,8
6,9
7,2
6,9
7
Βουλγαρία
6,2
6,7
6,7
6,6
6,5
6,9
7,7
7
6,7
Γαλλία
10,3
10,6
10,7
10,8
10,9
11
11,9
11,8
11,7
Γερμανία
7
7,2
7,4
7,6
7,7
7,8
7,9
7,7
7,9
Δανία
33,7
33,6
33,2
33,5
32,1
32,9
36,6
37,1
37,5
Δημοκρατία της Τσεχίας
12,2
11,9
11,3
11,2
11,2
10,8
11,5
11,3
11
Ελβετία
7,4
7,2
7,2
7
6,9
7,3
7,6
7,4
7,3
Ελλάδα
2,4
2,5
2,6
2,6
2,6
2,8
3,3
2,7
3,3
Εσθονία
9,3
9,1
9,1
9,1
9
10,3
11
10,3
9,8
Η.Β.
12,4
12,3
12,5
12,9
12,7
13,1
14
13,9
13,1
Ιρλανδία
14,3
14,4
6,6
6,9
7,1
7,5
7,1
6,5
5,8
Ισλανδία
12,1
12,1
12,7
13,8
14,2
13,1
12,6
12,5
13,2
Ισπανία
5,8
5,9
6
6,3
6,3
6,1
6,7
6,6
6
Ιταλία
14,4
14,4
14,6
14,4
14,8
15
16,3
15,4
15
Κύπρος
1,6
1,8
2,1
2
1,9
1,8
2,1
2,2
2,2
Λετονία
9,4
9,9
9,4
10,2
10,4
11,3
11,1
11,4
10,2
Λιθουανία
8,9
9
8
8,1
8
9,1
10,4
11,4
9,7
Λουξεμβούργο
5,8
5,5
5
5
5
5,5
5,6
5,4
5,4
Μάλτα
0,6
0,7
0,6
0,6
0,6
0,5
0,7
0,6
0,7
Νορβηγία
14,2
13,5
13
12,5
12,5
12
14,3
14,1
14,2
Ολλανδία
16,5
16
15,6
15,2
15,2
15,3
16,9
16,3
16
Ουγγαρία
13,2
12,5
12,4
12,2
11,8
11,6
11,9
11,9
12,1
Πολωνία
12,6
13
13,1
13,4
13,4
14
13,7
13,9
13,4
Πορτογαλία
5,8
6
6
6,4
6,4
6,5
6,7
6,4
6,6
Ρουμανία
6,9
6,8
7
8,7
9,5
8,8
9,3
9,5
9,1
Σλοβακία
7,2
6,9
6,7
6,3
6
6
6,5
6,4
6,6
Σλοβενία
8,6
8,5
8,6
8,6
8,3
8,4
9,5
9,7
9,6
Σουηδία
24,5
24,2
24,6
24,2
24,1
24,7
26
25,3
24,8
Φιλανδία
18,5
18,5
18,9
19,3
19
20
22,1
22,5
21,9
Eurostat 2012




Πίνακας 2
Οι Δαπάνες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως ποσοστό του ΑΕΠ

Χώρα / Έτος
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
ΕΕ (27)
11,2
11,3
11,4
11,4
11,4
11,3
11,6
12,4
12,2
11,9
ΕΕ (17)
9,9
10
10,1
10
10
9,9
10,2
11
10,7
10,4
Αυστρία
7,8
7,9
7,7
7,6
7,5
7,4
7,6
8,2
8,2
7,8
Βέλγιο
6,8
7
6,6
6,7
6,8
6,6
6,7
7,1
7
7
Βουλγαρία
7,4
6,4
6,4
7,1
6,4
6,6
7,3
8,6
7
6,7
Γαλλία
10
10,3
10,7
10,9
11
11,3
11,5
12,2
11,8
11,7
Γερμανία
7,4
7,4
7,3
7,4
7,4
7,3
7,4
8
7,9
7,8
Δανία
32,9
33,8
33,6
33,6
34
32,4
33,3
37,2
37,3
37,5
Δημοκρατία της Τσεχίας
10,9
12,7
12
11,3
11,5
10,8
10,9
12
11,8
11,4
Ελλάδα
2,6
2,4
2,7
2,6
2,7
2,7
2,9
3,3
2,9
3,1
Εσθονία
10,3
9,6
9,6
9,5
9,3
9,5
10,9
11,5
10
9,7
Η.Β.
12
12,3
12,6
12,8
12,9
12,8
13,4
14,4
14
13,2
Ιρλανδία
14,3
14
14,3
6,4
6,7
7,4
7,9
7,1
6,4
5,8
Ισλανδία
13,1
12,9
12,9
12,6
13,5
13,5
13,9
13,6
13,4
13,3
Ισπανία
6
6,1
5,9
6
6,2
6,6
6,6
7,3
7,3
6,9
Ιταλία
14,8
14,9
15,4
15,4
15,4
14,9
15,4
16,7
15,9
15,3
Κύπρος
1,7
1,8
2
2,2
2
1,9
1,9
2,2
2,2
2,3
Λετονία
10,3
9,4
10
9,5
10,7
11,1
12,6
12,8
11,8
10,8
Λιθουανία
9,5
8,9
8,8
8,1
8,4
8,3
9,3
10,8
11,3
10,1
Λουξεμβούργο
5,9
5,8
5,6
5,3
4,8
4,7
5,1
5,8
5,3
5,4
Μάλτα
0,7
0,7
0,7
0,6
0,6
0,6
0,5
0,6
0,6
0,7
Νορβηγία
14,8
15,3
14,1
13
12,5
13,1
13,2
15,4
15,3
15
Ολλανδία
16,3
16,8
16,2
15,8
15,3
15,4
15,8
17,5
17,2
16,5
Ουγγαρία
12,9
13,3
12,8
13
13
11,9
11,6
12,3
12,7
11,5
Πολωνία
13,5
13
12,9
13,2
13,7
13,3
14,1
14,8
15,1
14,1
Πορτογαλία
6,4
6,2
6,1
6,4
6,5
6,7
7
7,5
7,2
7
Ρουμανία
6,5
6,7
7
7,1
8,7
9,8
9,9
10,1
9,6
9,7
Σλοβακία
3,6
7,3
6,4
6,7
6,5
6
6
7,2
7,3
6,6
Σλοβενία
8,6
8,6
8,6
8,6
8,7
8,4
9,1
10,1
10,1
9,7
Σουηδία
24,9
24,9
24,2
24,2
24,1
24
24,8
26,3
25,1
25,1
Σουηδία
7,8
8
7,7
7,7
7,4
6,9
7,2
7,7
7,5
7,4
Φιλανδία
18,6
19,3
19,4
19,7
19,6
19,2
20,4
22,8
22,7
22,4
Eurostat 2012





Σπύρος Τζόκας
Συντονιστής Τμήματος Τ.Α
Του  ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ
Μέλος δ.σ ΚΕΔΕ




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Παναττική Συνάντηση του ΣΥΡΙΖΑ για τις Δομές Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Σε Παναττική Συνάντηση την ερχόμενη Πέμπτη 20/9 στο Πολυτεχνείο (6.30 μ.μ.) καλεί η Ομάδα Εργασίας ΣΥΡΙΖΑ για τις Δομές Κοινωνικής Αλληλεγγύης μέλη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ που παρεμβαίνουν ή θέλουν να παρέμβουν σε αντίστοιχες πρωτοβουλίες. Σε μια περίοδο οξείας ταξικής επίθεσης με τραγικά αποτελέσματα, όπως αύξηση της φτώχειας και της ανεργίας, υποβάθμιση της ποιότητας της υγείας και της παιδείας, πέρα από την αντίσταση στην εφαρμοζόμενη πολιτική, είναι επιτακτική ανάγκη η παρέμβαση στο πεδίο της αλληλεγγύης.

Η νεοσύστατη Ομάδα Εργασίας ΣΥΡΙΖΑ για τις Δομές Κοινωνικής Αλληλεγγύης αναφέρει στο κάλεσμά της:


«Καλούμε, λοιπόν, σε προπαρασκευαστική συνάντηση εργασίας τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ Αθήνας και Πειραιά που το προηγούμενο διάστημα μέσα από πολύμορφες διαδρομές δημιούργησαν ή εντάχθηκαν ουσιαστικά σε δομές αλληλεγγύης και αντίστασης προκειμένου να συνδιαμορφώσουμε το πλαίσιο της πολιτικής μας παρέμβασης τόσο σε ιδεολογικό/θεωρητικό επίπεδο όσο και σε πρακτικό. Συναντιόμαστε την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου στις 6.30 μ.μ. στην αίθουσα 318 του ΕΜΠ».


Το αναλυτικότερο σκεπτικό της Ομάδας Εργασίας

Αυτοοργάνωση – αντίσταση – αλληλεγγύη: η δική μας απάντηση

Η δημιουργία και στήριξη δομών κοινωνικής αλληλεγγύης και οικονομίας αποτελεί μείζονος σημασίας πολιτική παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ απέναντι στην κρίση αλλά και την αύξηση των ρατσιστικών και φασιστικών φαινομένων. Η αλληλεγγύη, για εμάς, αφενός καλύπτει άμεσες ανάγκες, υποδεικνύοντας δραστικά στην πολιτεία τις ελλείψεις της και δημιουργώντας αιτήματα για πολιτικές και κοινωνικές διεκδικήσεις, αφετέρου χτίζει κινηματικές δομές αυτοοργάνωσης. Με αυτό το σκεπτικό, την Τρίτη 28.8.2012 έγινε συνάντηση βουλευτών και στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που είχαν ήδη ασχοληθεί με το θέμα. Η συζήτηση κατέδειξε το εύρος του ζητήματος και το κατεπείγον της ανάληψης πρωτοβουλιών, αναζητώντας την ταυτότητα της δικής μας παρέμβασης. Προς τούτο δημιουργήθηκε ομάδα εργασίας από μέλη της Κ.Ο., στελέχη της Γραμματείας, επιστημονικούς συνεργάτες της Κ.Ο., καθώς και μέλη του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ με στόχο να παρουσιάσουν το ζήτημα την Τετάρτη 12.9.2012 στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και τη Γραμματεία.


Οι βασικοί άξονες που αναδείχθηκαν τόσο από την εισήγηση της ομάδας εργασίας όσο και από τις παρεμβάσεις των παρισταμένων μπορούν να συμπυκνωθούν στα παρακάτω:


  • Η Ελλάδα είναι μια χώρα σε ανθρωπιστική κρίση και δεν μπορούμε να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Στον πόλεμο που ζούμε –γιατί περί πολέμου πρόκειται─ αντιπαρατάσσουμε τη μεγαλύτερη αντίσταση, την αντίσταση της αλληλεγγύης. Η αλληλεγγύη για μας ταυτίζεται με την αντίσταση του λαού ώστε να βρει τη δύναμη να ορθώσει το ανάστημά του και να αντεπιτεθεί. Είναι μια διαδικασία λαϊκής αυτοοργάνωσης στη βάση των κοινωνικών αναγκών με χειραφετητικό περιεχόμενο και αποτέλεσμα. 
  • Η λαϊκή αντίσταση, η αυτοοργάνωση και η αλληλεγγύη είναι ο μόνος δρόμος για να μην παραδοθούμε ως κοινωνία στον κατακερματισμό, τον κανιβαλισμό, τον εφησυχασμό, τη μοναξιά και την απόγνωση.Παράλληλα είναι ο μόνος δρόμος αντίστασης στην ανάπτυξη αντικοινωνικών φαινομένων, όπως η ανάπτυξη ρατσιστικών, φασιστικών και εθνικιστικών τάσεων. 
  • Αφετηρία μας είναι η αντιμετώπιση άμεσων προβλημάτων ξεπερνώντας την παγίδα της φιλανθρωπίας. 
  • Δεν επιδιώκουμε να υποκαταστήσουμε το υπό διάλυση κοινωνικό κράτος, αλλά να λειτουργήσουμε ως καταλύτης για την ενεργοποίηση και την αυτενέργεια, τη διεκδίκηση των κοινωνικών παροχών σε όλους.
  • Δεν προτείνουμε κάτι νέο – σε όλη την Ελλάδα αναπτύσσονται δίκτυα κοινωνικής αλληλεγγύης και αλληλέγγυας οικονομίας. Συμπολίτες μας (ανάμεσά τους και πολλά μέλη του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ) αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και επινοούν συλλογικούς τρόπους αντιμετώπισης της κρίσης. Θεωρούμε αναγκαίο οι πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης να συγκροτούνται στη βάση λαϊκών συνελεύσεων, με τη μεγαλύτερη δυνατή πολιτική αντιπροσωπευτικότητα και κυρίως κοινωνική συμμετοχή, αποφασιστικό χαρακτήρα και οικονομική αυτοτέλεια. 
  • Η δράση μας, αν και αποτελεί κεντρική πολιτική επιλογή, δεν διακατέχεται από ηγεμονισμούς, ούτε επιδιώκει στενές κομματικές καταγραφές, αλλά στοχεύει στο τρίπτυχο λαϊκή αυτοοργάνωση – αντίσταση - αλληλεγγύη για την επιβίωση και την αξιοπρέπεια του λαού, την πάλη κατά των μνημονίων και την κοινωνική χειραφέτηση. 
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ –ΕΚΜ εκτός από την πανελλαδική του δικτύωση, το ανθρώπινο δυναμικό του και την αξιόλογη πείρα του, έχει αποφασίσει να υποστηρίξει και οικονομικά δραστηριότητες κοινωνικής αλληλεγγύης, υπάρχουσες ή νέες.
  • Θεωρούμε όμως ότι οι δομές αλληλεγγύης πρέπει να εξασφαλίζουν την οικονομική αυτοτέλειά τους. Οι οικονομικοί πόροι του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, μπορούν κατά περίπτωση να ενισχύουν υφιστάμενες ή νέες δομές κοινωνικής αλληλεγγύης, αλλά δεν πρέπει να καλύπτουν πάγιες δεσμεύσεις, ούτε να ενισχύουν μια επιδοματική λογική για την κοινωνική αλληλεγγύη αλλά να επιδιώκουν την υποστήριξη είτε υποδομών και εξοπλισμού υφιστάμενων δομών αλληλεγγύης (π.χ. κοινωνικά ιατρεία) είτε νέων συνεταιριστικών και αλληλέγγυων εγχειρημάτων.


Η ομάδα εργασίας έχει ξεκινήσει την καταγραφή των υπαρχουσών δομών κοινωνικής αλληλεγγύης και οικονομίας σε πανελλαδικό επίπεδο αλλά και την κωδικοποίηση της απαραίτητης για τέτοιου είδους εγχειρήματα τεχνογνωσίας.


Το επόμενο βήμα είναι η παναττική συνάντηση εργασίας με μέλη του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ την Πέμπτη 20/9 στις 6.30 μ.μ. στο ΕΜΠ (αίθουσα 318) προκειμένου να εμπλουτιστεί ο προβληματισμός αλλά και να οργανωθεί η παρέμβασή μας σε τοπικό / περιφερειακό επίπεδο.


Ομάδα εργασίας ΣΥΡΙΖΑ
για τη δημιουργία δομών κοινωνικής αλληλεγγύης
Διαβάστε Περισσότερα »

ΣΥΡΙΖΑ από Κωνσταντία Παπανίκου

Διαβάστε Περισσότερα »